Selasa, 17 September 2013

Restoran HELLO KITTY kini di Tawau

Assalamualaikum hi...peminat kartun Hello Kitty...!!!! Korang teruja sangat bila dpt tau yg restoran Hello Kitty pn ada kat tawau..betol ke tuu? Atau saja nak mempermainkan emosi ni??dah tau aku dok minat gila dgn Hello Kitty ni. Klu btl la btl ada restoran Hello Kitty buka kat tawau maknanya tak paya la kita membazir jauh p korea semata-mata nak sangat tengok Hello Kitty punya restoran kan kan kan...^_^ aku tak pernah lagi tengok pun rupa rrstoran tu bb aku belum jejak kaki kat tawau. Belum ada masa ni pun member yg bagi tau tak pasti pula btl ke tak btl? Hihi ok siapa-siapa yg tinggal tawau tu bole la kasi info sama..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...