Selasa, 15 Oktober 2013

EDISI HARI RAYA AIDILADHA 2013

Assalamualaikum...
salam aidiladha buat semua keluarga, sahabat karib yg selalu mengingati sy d sini luv u ollz...
Satu hari beraya kerja kita jln terus pukul 10.00am abg dtg ambil pegi tmpt akak d bukit garam, GREENFINGERS SBN BHD.
 selesai tlg masak kita pn pergi ziarah pusara kedua orgtua d kampung BATU 4 JLN SUKAU.. da tu singgah d rumah atok saudara kejap beraya tp atok tak da d rumah jumpa dgn kwn lama Juse cerita2 punya cerita kitaorg mintak diri pulang... Jap2 singgah pulak kat rumah kwn lma d estet LADANG BATU PUTIH singkatan LBP je kitaorg mmg lma tak jumpa so mmg mcm jejak kasih kejap.. Anie bkn main lg cam agak2 terpinga-pinga nengok aq yoo ler dlu aq mna reti ayu2 ni tomboy semcam bila dia tengok pnampilan wahh gempak seh cam tak percaya yg kwn dia berubah cam gini sekali... Apa pun mmg best la raya kali ni bb aq dpt jumpa org2 yg suda lma x jumpa.. Miss u olls...!!!
Yg kaki tu baa mahal.hahahh

Kuang3.. ndk sempat d kasi betul itu gambal.. :p

Serius c kakak ni tngkap gmbar oo.. tu na sana ruma kami d kampung.. mmg bole masuk tv3 bersamamu..

Pic agak kabur.sekabur hatiku..miahahaha..!!

Aaiiii c kakak org belum ready lg suda dia snap..huhu..

 Sedikit kenangan yg tersalin d blog..

4 ulasan:

  1. Waalaikumsalam...Salam Aidiladha dik Nursakinah Mt...best kn braya d Kg...

    BalasPadam
  2. Ya kak bst bb dpt jumpa kwn lma.. ^_^

    BalasPadam
  3. Ada masa dtg2 lg kt kg...jgn kt bandar aje...

    BalasPadam
  4. Hihi.... Tiada pulak mau ambil kita... Mau jln kaki??

    BalasPadam

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...