Khamis, 20 Februari 2014

Kisah Aku Dan Dia Part:1


Assalamualaikum wbt.. Ok tengok tajuk utama utk hari ni memang dah sah2 kisah romantik hehe.. Romantik la sangat...









Kisah ni saja saya tulis sebagai kenangan terindah dalam hidup.
Kali pertama kenal dengan incik B, tak sangka pula dia akn jadi begitu penting dalam hidup. Walaupun tidak pernah menatap wajah antara 1 sama lain, tapi rasa mcm dekat antara kami..hmm pelik btl perasaan ni yaa..


Mula kenal dgn incik B pada tahun 2009 bulan 11 lepas raya klu x salah, da lama agak berkarat pikir time2 tu hohoo.. Kitaorang kenal melalui keluarga, macik kepada saya iaitu kak Ros dan adik kepada incik B, Ana.. Sebelumnya tu saya ingin di perkenalkan kepada adik incik B yg usia sebaya dgn saya juga. Tapi jangkaan meleset tiba2 macik dn suaminya bekenan nk kasi kenal dgn incik B pula..


 Haaa... Memang lah incik B ni jauh beza dgn usia saya, pertama kali dengar suara haaa bukan men lagi saya 'trep' gengster konon.. Buat2 suara ganas supaya dia tak bekenan coz saya tak suka btl dgn incik B ni. Perasaan saya pada mulanya memang kosong rasa cam meluat betul..


Beberapa hari lepas tu macik sms bagi number fon incik B.. Tak pernah pun saya call tau sms, dia sms saya tak pernah balas. Ya lah dah kita tak suka kan, buat tak tau ja lah hahaha jahat kan aku pastu sekarang haa padan muka hambek koe, rasa in gue akhirnya aku bole terjelopos kat dia haduii.. Parah ni..




Bersambung....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...