Jumaat, 14 Februari 2014

Nampak Sama Tapi Bukan Dia..Tunggu Ini Semua Poyoo..



Assalamualaikum wbt.. Ok kali ni nak buat entry pasal empunya diri ni lah hehe abis asyik2 tentang GA ja.. Loh tak apa la kan bkn selalu.. Ok ok..




Oki Setiana Dewi



Mesti ramaikan yg kenal dengan OSD@ mbak Anna Althafunissa di dalam filem 'Ketika Cinta Bertasbih' ni menerusi filem ni beliau berjaya memenangi anugrah di Festival Filem Indonesia dan banyak lagi la tak teringat dah apa lagi.. Kelembutan,kesopanan dan cara berpakaian dia memamg jadi icon popular Muslimah di Indonesia dan dia juga dah mula terkenal di Malaysia ni haa.. Kalau tak silap OSD ni sering berkunjung ke Kelantan dan juga salah satu murid Tok Guru Nik Aziz .. Bole cari kat YouTube.. Dan alhamdulillah dia pun baru saja nikah kalau tak silap bulan lalu.. tahniah di ucapkan..


My Nur Sakinah



Ok pas cerita sedikit sebanyak tentang puan Oki Setiana Dewi ni meh cerita pulak tentang si penulisnya ni hehe.. Cik Nur Sakinah (sambil buat muka comel huhuhu..) ada la konon 4,5,6 org kawan kata muka sy ni ada iras2 dgn OSD, wahh engkau telebih suda.. Hehe perasan kejap.. Hiss mana la muka fake canggini nak di samakan dengan seleberiti muntah hijau org nampak.. Si Nur Sakinah ni orgnya kadang lembut kadang keras mcm emoticon dalam WECHAT huhuai.. Apa pun terimakasih bebanyak kepada rakan2ku yg sudi mengatakan rupaku ini kayak embak Oki Setiana Dewi, sy tau korg nak ambil hati sy dgn berkata mcm tu, u olls mmg ter..so sweet..syg korg sngat2 hmmmm.... Ok sampai bertemu lagi dalam entry berikutnya.. Assalamualaikum..



 




2 ulasan:

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...