Langkau ke kandungan utama

aku tak tau nak bagi tajuk apa entry aku ni -,-



                         Assalamualaikum.....


Aku bukanlah jenis yg suka tulis pasal orang lain dan jenis yg suka mengikuti trend semasa kedua-dua personaliti itu tiada pada aku..hehe :p lebih suka tulis pasal diri sendiri dan segala yg berlaku dalam kehidupan seharian..(ya la da nma blog sendiri punya)...
Akan tetapi mengapakah aku begitu tertarik dgn seseorang nii yaa? Dan aku mula membina blog ini kerana dia, jadi agak tak patut kalau aku tak tulis sedikit ttg dia...



Siapakah 'dia' yg aku maksudkan tu tak lain dan tak bukan.... FL/Fatin Liyana  seorang blogger terkenal,terngetop,terpopular dan termacam-macam lagi.. Dan mesti anda semua amat mengenali beliau dan mengikuti segala cerita-cerita beliau walaupun sekadar di dunia maya... Sumpah aku minat gila dgn dia, cukup simple, ringkas, padat dan mencuit hati cerita-ceritanya kan?? Aku pula kalau buat entry banyak beno ayat aku silap hehe... Aku tak boring bila baca blog akak FL ni kdg pandai tergelak sensorang di buatnya hahaiii.. Caya lah kak Fatin semoga terus berkarya di dunia maya ni soalnya tanpa anda siapalah aku di sini cewah giteuuu kalau kak Fatin baca blog aku kompom di gelaknya aku..

Sedikit fotonya mbak Fatin yg aku ambil sebagai koleksi juga inspirasi :')


Harap-harap suatu hari nanti dapat jumpa kak Fatin Liyana di dunia realiti dan bukan fantasi atau mimpi... Hope sangat-sangat.. Huhuhu....




Sekian terimakasih... ^_^

Ulasan

  1. fatin liyana
    aku dan nursakinah nak jumpa kamu... he..he..

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Yaa.. Memang bertuah pemilik nma Nur Fatin Liyana Asri ni..

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Balikkk kampung...

Assalamualaikum....


Seperti entry yg lepas dengan ceritanya nak pulang ke kampung halaman, terletak nun jauh di Sulawesi tengah(kalau tak silap) Indonesia. Debaran kian terasa inshaaAllah 20hb ni kita berangkat. Kali pertama berjalan sendiri tanpa di temani kakak atau abang..  heee...  25tahun ni kali pertama pegi jauh sorang-sorang... tipulah kalau lutut ni tak bergegar yoo...


Selalunya bila orang balik kampung ni bawa baju ja kan, lain pula ceritanya, milo berpeket-peket dibawa almaklumlah dekat kampung sana milo mahal gilaa katanya pastu rasa diapun berbeza. Milo malaysia juga paling tiptop... isi beg pun mahu separuh penuh denga milo jaa... baju berapa helai ja pun.. huhu..





Bawa sikit ja barang. Dalam perjalanan nanti kena jaga dan awasi beg, kalau tak hilang di angkut orang lain. Nangis tak berlagu laa kita.. Dan di nasihati agar menyimpan tanda pada beg pakaian dan barang yg hendak di bawa. senang nak cam nanti sebab naik kapal air ni tak sama dengan naik pesawat yg da ada tag …

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum...

alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar juga hehe... 20hb-24hb 4 hari perjalanan dari bukit garam kinabatangan menuju ke sulawesi tengah Indonesia.


kapal dibelakang tulah yg kami naiki menuju pelabuhan parepare selama 2 malam berlayar..






tak sempat gambar kapal sebab sesak dengan orang ramai.. atas kapal ja selpi haha








Maaf lambat keluar ceritaa..

Berhijrah

Assalamualaikum.. Lama sungguh blog ni dibiarkan tanpa ada sebarang aktiviti.. Huuuuu.... K pas ni janji akan lebih aktif mengupdate segala macam status.. Sedih bercampur gembira perasaan ini.. Ok nak cerita inshaaAllah 20hb ni kak inaa balik ke kampung halaman yg nun jauh di sulawesi, indonesia... Sedih berpisah dgn adik beradik di sini(sandakan,sabah) dan gembira bertemu keluarga sepupu sepapat d sana(indonesia) .Pas ni kita jadi blogger indonesia la kan hehehe....(perasannyaaa)Nanti inaa ceritakan dan kongsikan perjalanan pulang okey peminat-peminat ku sekalian haha(perasan lagi).Sebelum tu nak belanja gambar akak yg sungguh molek ni (mohon muntah dgn minah yg perasan ni yaa)