Rabu, 10 September 2014

Selfie mood hohoho..

Assalamualaikum...





Hi.. Haaa ada sesiapa yg suka duk selfie2 tak? Hehe aku pun apa kurangnya selfie memanjang...haha :-p tak kiralah sensorang ka berdua ka bergeng ka 1kampung ka. Korang pernah tak? Pernah tak?

Antara koleksi selfi aku heee :



Aku kemain lagi klu bab2 selfie ni semua gambar aku snap sendiri tau...haa..
Aku tak pandai sangat guna 'monopod' jd aku panjangkan ja tangan utk berselfie..



Mood selfie makin menjadi masa kini tak kira di mana saja asal ada fon/kamera snap memanjang....



Sekian... Hehe

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan singgah pagi dik...Cantiknya selfie....esok kita berselfie yer..hehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam jap kita buat entry hehe

      Padam
  2. Akak tag yer

    http://mardiahdiana.blogspot.in/2014/09/liebster-award-tagged-by-bbwana.html

    BalasPadam

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...