Khamis, 30 Oktober 2014

cerita....

Assalamualaikum....


Begitu lama menyepi tanpa kabar berita.. Hehe... Ok lah ini masanya, duk kumpul cerita hari tu awal bulan buat entry.. Akhir bulan ni baru ada masa rasanya, baru rasa banyak cerita hehe.. Bulan ni full time sibuk cari mr. Istikharah.. Gara Mr. Istikharah yg d tayangkan d tv3, aku pun duk kalut2 cari mr. Istikharah aku hahaha (terlalu khayal)

Dalam bulan ni saja aku sering kena sakit2, ni pun baru ja ok ok.. Hoho...
Ini ubat kedua aku ambil dari klinik, yg pertama aku da hbs mkn... Pesanan encik Doktor ' semoga cepat sembuh cik, jangan lupa makan ubat..'
Tapi ubt ni 1 pun aku tak sentuh k haha...



Begitulah ceritanya....



Di sambung dengan cerita seterusnya.. Haa pada minggu yg lalu akak kita datang la lawat kita.. Rindu la juga dengan akak kita ni..



Macam letih pulak mau taip entry panjang2... Ok dulu la buat masa ni..

Assalamualaikum... Hehehee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...