Langkau ke kandungan utama

Welcom November...

Assalamualaikum... Hiii....



Haa dah masuk bulan November.. Maknanya dlm beberapa hari lagi genap suda usia ku 23 tahon... Huhuhu tua dah aku ni kan..
Bila agaknya orang nak masuk minang aku nii.. Hahahaiii...

Sedar tak sedar dekat penghujung tahun dah, usia naik lagi 1 tingkat, harap harap kematangan pun bertambah In shaa Allah..
Kalau nak ingat time kecik kecik dulu, suka sangat tengok akak akak yg besar besar nak jadi macam dorang juga haha.. Sekarang ni bila dah besar rasa nak jadi budak budak balik, ya la kan jadi kanak kanak ni macam tak ada masalah tertanggung, dalam otak hanya fikirkan keseronokan bermain..

Rindu dengan kenangan yg lalu :')

My sibling.. ♥♥
Miss u oll.... :'(

Bila jauh jauh dengan adik beradik ni mula la rindu rinduan.. Raya hari tu tak sempat bergambar bersama..

Mereka mereka semua dah pun berkahwin... Dan abg aku nan sorang tu akan berkahwin tak lama lagi...
Tinggal lah aku sensorang yg menanti dan terus menanti... Cewahhh ....



Rasa seronok ada kakak ngn abg.. Rasa aku jadi macam princess... Jadi kesayangan haha...


Ok dah kata tadikan, dekat dekat birthday aku ni aku pun pujuk lah akak kesayangan yg sorang ni cam biasalah kalau bukan kak blogger kita kak Diana hehe... 



Tuu diaaa.... Comey skrt tu suka sngt tngok..
Pemandangan tepi rumah saat bunga bunga berguguran...


Haa jadi itu lah sedikit cotetan utk menyerikan lagi belog aku yg x seberapa ni....


-sekian-

Ulasan

  1. Selamat hari lahir yang taka lama lagi menjelang tiba...memang comel dan cantik skrit tu....hehe...

    BalasPadam
  2. Chup..chup..mau tnya awak adik beradik dengan Kak mardiah Diana?kalau betul, keciknya dunia ni.. ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cakkk... Hehe.. Iya sy adiknya yg bongsu .

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Balikkk kampung...

Assalamualaikum....


Seperti entry yg lepas dengan ceritanya nak pulang ke kampung halaman, terletak nun jauh di Sulawesi tengah(kalau tak silap) Indonesia. Debaran kian terasa inshaaAllah 20hb ni kita berangkat. Kali pertama berjalan sendiri tanpa di temani kakak atau abang..  heee...  25tahun ni kali pertama pegi jauh sorang-sorang... tipulah kalau lutut ni tak bergegar yoo...


Selalunya bila orang balik kampung ni bawa baju ja kan, lain pula ceritanya, milo berpeket-peket dibawa almaklumlah dekat kampung sana milo mahal gilaa katanya pastu rasa diapun berbeza. Milo malaysia juga paling tiptop... isi beg pun mahu separuh penuh denga milo jaa... baju berapa helai ja pun.. huhu..





Bawa sikit ja barang. Dalam perjalanan nanti kena jaga dan awasi beg, kalau tak hilang di angkut orang lain. Nangis tak berlagu laa kita.. Dan di nasihati agar menyimpan tanda pada beg pakaian dan barang yg hendak di bawa. senang nak cam nanti sebab naik kapal air ni tak sama dengan naik pesawat yg da ada tag …

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum...

alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar juga hehe... 20hb-24hb 4 hari perjalanan dari bukit garam kinabatangan menuju ke sulawesi tengah Indonesia.


kapal dibelakang tulah yg kami naiki menuju pelabuhan parepare selama 2 malam berlayar..






tak sempat gambar kapal sebab sesak dengan orang ramai.. atas kapal ja selpi haha








Maaf lambat keluar ceritaa..

Berhijrah

Assalamualaikum.. Lama sungguh blog ni dibiarkan tanpa ada sebarang aktiviti.. Huuuuu.... K pas ni janji akan lebih aktif mengupdate segala macam status.. Sedih bercampur gembira perasaan ini.. Ok nak cerita inshaaAllah 20hb ni kak inaa balik ke kampung halaman yg nun jauh di sulawesi, indonesia... Sedih berpisah dgn adik beradik di sini(sandakan,sabah) dan gembira bertemu keluarga sepupu sepapat d sana(indonesia) .Pas ni kita jadi blogger indonesia la kan hehehe....(perasannyaaa)Nanti inaa ceritakan dan kongsikan perjalanan pulang okey peminat-peminat ku sekalian haha(perasan lagi).Sebelum tu nak belanja gambar akak yg sungguh molek ni (mohon muntah dgn minah yg perasan ni yaa)