Sabtu, 1 November 2014

Welcom November...

Assalamualaikum... Hiii....



Haa dah masuk bulan November.. Maknanya dlm beberapa hari lagi genap suda usia ku 23 tahon... Huhuhu tua dah aku ni kan..
Bila agaknya orang nak masuk minang aku nii.. Hahahaiii...

Sedar tak sedar dekat penghujung tahun dah, usia naik lagi 1 tingkat, harap harap kematangan pun bertambah In shaa Allah..
Kalau nak ingat time kecik kecik dulu, suka sangat tengok akak akak yg besar besar nak jadi macam dorang juga haha.. Sekarang ni bila dah besar rasa nak jadi budak budak balik, ya la kan jadi kanak kanak ni macam tak ada masalah tertanggung, dalam otak hanya fikirkan keseronokan bermain..

Rindu dengan kenangan yg lalu :')

My sibling.. ♥♥
Miss u oll.... :'(

Bila jauh jauh dengan adik beradik ni mula la rindu rinduan.. Raya hari tu tak sempat bergambar bersama..

Mereka mereka semua dah pun berkahwin... Dan abg aku nan sorang tu akan berkahwin tak lama lagi...
Tinggal lah aku sensorang yg menanti dan terus menanti... Cewahhh ....



Rasa seronok ada kakak ngn abg.. Rasa aku jadi macam princess... Jadi kesayangan haha...


Ok dah kata tadikan, dekat dekat birthday aku ni aku pun pujuk lah akak kesayangan yg sorang ni cam biasalah kalau bukan kak blogger kita kak Diana hehe... 



Tuu diaaa.... Comey skrt tu suka sngt tngok..
Pemandangan tepi rumah saat bunga bunga berguguran...


Haa jadi itu lah sedikit cotetan utk menyerikan lagi belog aku yg x seberapa ni....


-sekian-

4 ulasan:

  1. Selamat hari lahir yang taka lama lagi menjelang tiba...memang comel dan cantik skrit tu....hehe...

    BalasPadam
  2. Chup..chup..mau tnya awak adik beradik dengan Kak mardiah Diana?kalau betul, keciknya dunia ni.. ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cakkk... Hehe.. Iya sy adiknya yg bongsu .

      Padam

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...