Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober, 2014

i m ok

Sesuatu yg terlihat... Tak macam yg tersirat...

Begitu perih rasanya.... :'(

SABARLAH, semua pasti akan ok..

cerita....

Assalamualaikum....


Begitu lama menyepi tanpa kabar berita.. Hehe... Ok lah ini masanya, duk kumpul cerita hari tu awal bulan buat entry.. Akhir bulan ni baru ada masa rasanya, baru rasa banyak cerita hehe.. Bulan ni full time sibuk cari mr. Istikharah.. Gara Mr. Istikharah yg d tayangkan d tv3, aku pun duk kalut2 cari mr. Istikharah aku hahaha (terlalu khayal)

Dalam bulan ni saja aku sering kena sakit2, ni pun baru ja ok ok.. Hoho...



Begitulah ceritanya....



Di sambung dengan cerita seterusnya.. Haa pada minggu yg lalu akak kita datang la lawat kita.. Rindu la juga dengan akak kita ni..



Macam letih pulak mau taip entry panjang2... Ok dulu la buat masa ni..

Assalamualaikum... Hehehee

Luahan Hati... Sepi..

Kau sempurna. Menciptakan luka tanpa membuatku berhenti mencinta.
Kau hebat. Membuat aku terlelap dengan sejuta kepahitan yang kau buat. 
Kau istimewa menjeratku dengan angan tentangmu tanpa sedikitpun usaha...
Kadang kupikir kau segalanya
Sampai-sampai membuatku terus bertahan
Diantara banyak hati yang menantang

    ******************************************


Yang banyak menulis itu lah sebenarnya yang paling banyak memendam. 
Bila rasa sakit.
Rasa sedih.
Menulis lah yang jadi tempat kedua untuk dia meluah selain diriNya..
    **********************************************
aku pura pura menjadi kuat agar aku lebih kuat—
Ya Allah, masihkah ada keampunan untuk hambamu yang berdosa ini.
Ya Allah, aku inginkan syurgaMu—
walaupun aku hitam dengan dosa, bantu aku, pinjamkan aku kekuatan agar aku tahu Kau masih menyayangiku—


Pening...

Assalamualaikum...

Mesti ada juga yg sering terima mesej berantaikan... Kalau boleh nak saja baling batu besar dengan yg cipta mesej cam ni..


Baca ni.. Mesej yang Haram Hukumnya !          •Mesej berantai dijatuhkan hukum SYIRIK ! Kerana KERAP manusia menentukan qada dan qadar yg tlh ditetapkan Allah SWT .          Contoh mesej :        
1. "siapa tak hantar mesej ni , akan ditimpa musibah" .        
2. "siapa yang hantar mesej ini , dalam masa dua jam orang yang tersayang akan datang kerumah anda .        
3. "siapa yang mengabaikan mesej ini , anda akan kehilangan orang yang tersayang .        
4. "siapa yang menghantar mesej ini kepada 4 orang , dalam masa 4 jam , anda akan mendapat rezeki yang melimpah ruah .        
5 . "hantar mesej ini minima 12orng , anda akan mendapat berita yang baik dalam masa 2jam .          #Senang cerita , ia berkait dengan perjanjian ganjaran ataum musibah yang ditetapkan sendiri          #Manusia tak layak menjatuhka…