Khamis, 16 April 2015

Terlajak TYPO..

Assalamualaikum.. hii hahaha hari ni rajin pula sampai update 2 entry .. jarang2 berlaku ni hahaha. Ok aku nak mula cerita tentang tajuk utama utk hari ini.. TYPO hahaaha mesti korang pun sering mengalaminaya kan..?? Haha aku pun tak perna lari dari TYPO ni , apa lagi klu da kalangkabut menaip msj haha kompom tu..


tengok cam kwn ni.. tanya kabar pun kemain payah hahaha.. tu la klu kamus aktif segala tok nenek keluar kadang kita tak perasan pun ayat tu hahaha...  typo ni mmg buat orang tegelak bagai nak keluar air mata.. 

6 ulasan:

  1. kekekek..typo yang kekadang buat orang marah.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita mara.. org yg bca gelak.. hahahaha..

      Padam
  2. typo, typo jugak..tp tk payahla smpai mencarut..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia terlalu 'panas' tu la .. mcm @#$%&* hehehe..✌

      Padam

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...