Jumaat, 15 Januari 2016

Hello 2016

Assalamualaikum... hai..

2015 suda pun melabuhkan tirainya, dah beberapa minggu kita berada di tahun 2016. Aku je asyik ketingalan .. hahahaha



nak cerita ni... haa aku dah jatuh hatilah dgn tudung instan 2muka ni.. haha.. ya la klu dlu aku akn habiskan masa bersiap bagai depan cermin tu mahu 2 jam gegara elokkan tudung saja. Sekarang ni takpayah sesusah da tinggal aku sarungkan tadaaaaa.. dah siap lawa pula tu..










Dan memang sesuai sangat bagi mereka yg agak malas strika tudung cam aku ni la.. hahaa



lagi pun tudung ni tak jarang, sejuk, muda di atur.. Harga pun sangat berpatutan. Mampu milik.. hehe


Okey sekian utk entry pertama di tahun 2016.. terimakasih yg sudi singgah. Syukran jazilan yg sudi tinggalkan jejak...

2 ulasan:

Assalamualaikum Indonesia..

Assalamualaikum... alhamdulillah sampai juga kita di kampung halaman. setelah beberapa hari mengharungi perjalanan yang agak mencabar jug...